Devlog #4

Kiedy premiera?

Niestety choć gra jest już praktycznie w pełni skończona, okazało się że ma ona problemy z płynnym działaniem na urządzeniach mobilnych. Będę potrzebować jeszce trochę czasu, żeby w pełni ją zoptymalizować. Postaram się aby gra pojawiła się w Google Play do końca stycznia.

 

Opublikowano Devlog | Otagowano | 2 komentarzy

Devlog #3

Co nowego?

  • zostały dodane ‚skórki’,
  • zostało dodane nowe menu dla ‚skórek’,
  • zostały dodane ustawienia
Opublikowano Devlog | Otagowano | Skomentuj

Devlog #2

Co nowgo?

  • dodano główne menu,
  • dodano animowane tło,
  • dodano muzykę i dźwięki
  • nowa mechanika – co każde zebrane 5 kryształków przeciwnicy zamarzają na kilka sekund, w tym czasie gracz ma szansę ich zniszczyć
Opublikowano Devlog | Otagowano | Skomentuj

Devlog #1

OGÓLNY POMYSŁ NA GRĘ

Opis rozgrywki

Zadaniem gracza jest zebrać jak najwięcej kryształków, jednocześnie unikając przeciwników, którzy są kopiami gracza powtarzającymi jego ruchy z przeszłości.

 

Cele dla gracza

Gracz oprócz chęci pobicia swojego rekordu powinen mieć jakiś dodatkowy cel np. chęć odblokowania wszystkich dostępnych ‚skórek’.

 

Styl graficzny

Gra powinna mieć minimalistyczną i przyjemną dla oka stylistykę.

Opublikowano Devlog | Otagowano | Skomentuj

Devlog #0

Cześć jestem Kuba i interesuję się tworzeniem gier komputerowych. Swoich sił próbowałem w takich silnikach jak Unreal Engine 4 i Unity, ale parę lat temu natknąłem się na moim zdaniem jeden z ciekawszych silników – Godot. Nie jest on tak potężny jak UE4 i popularny jak Unity (choć to pomału ulega zmianie), ale za to oferuje prosty w obsłudze interfejs, wbudowany język zoprojektowany z myślą o programowaniu gier (podobny do Pythona, ale bardziej wydajny), jest w pełni darmowy i opensourcowy oraz prężnie się rozwija (nadchodząca wersja 4.0 mocno usprawni projektowanie gier 3D).  W ramach ciekawostki wspomnę, że silnik Godot jest wykorzystywany w oprogramowaniu Tesli do zarządzania animacjami oraz że był wykorzystany przy tworzeniu gry Sonic Colors Ultimate (2021). I to właśnie w tym silniku postanowiłem stworzyć swoją pierwszą mobilną grę.

Jest to zerowy post wprowadzający. W kolejnych wpisach pojawi się więcej informacji na temat samej gry.

Opublikowano Devlog | Otagowano | Skomentuj